CRM

Αυξήστε την εμπιστοσύνη που σας έχουν οι πελάτες σας και δώστε τα απαραίτητα εργαλεία στους εργαζόμενους των τμημάτων πωλήσεων, μάρκετινγκ και τεχνικής υποστήριξης, ώστε να δουλεύουν μαζί, μειώνοντας τον κύκλο πώλησης των προϊόντων σας και μεγιστοποιώντας τα κέρδη σας.
Η DIGIMARK πιστοποιημένος συνεργάτης των εταιρειών Microsoft και Softone προσφέρει μια ευρεία γκάμα λύσεων συστημάτων διαχείρισης πελατών (CRM), ενώ η εξειδικευμένη ομάδα του Software Development αναλαμβάνει την ανάπτυξη, παραμετροποίηση και υποστήριξη τους με απόλυτη επιτυχία ανάλογα με τις ειδικές σας ανάγκες.
Οι CRM λύσεις της Digimark καλύπτουν συνολικά από την πρώτη επαφή με τον πελάτη μέχρι την υποστήριξη μετά την πώληση, ενώ σας δίνουν τη δυνατότητα για αυτοματοποίηση της διαχείρισης των πελατειακών σας σχέσεων σε ότι αφορά τις καθημερινές σας εργασίες που σχετίζονται με όλα τα επιμέρους τμήματα των επιχειρήσεων.

 Soft1 Open Enterprise CRM_logo
Μερικές από τις δυνατότητες των λύσεων CRM της Digimark είναι:
  • Πλήρης και εύκολη διαχείριση επαφών και λογαριασμών
  • Ολοκληρωμένη διαχείριση ενεργειών πώλησης
  • Δημιουργία κατάστασης πελατών και υποψηφίων πελατών
  • Πλήρης διαχείριση leads και άμεσος μετασχηματισμός σε ευκαιρίες πωλήσεων
  • Εύκολη καταχώρηση και γρήγορη ανάκτηση σημαντικών πληροφοριών
  • Γρήγορη ανάκτηση πληροφοριών για πελάτες, ενέργειες, καμπάνιες marketing κλπ
  • Έλεγχος δραστηριότητας πωλητών
  • Κάλυψη εξειδικευμένων απαιτήσεων συγκέντρωσης και επεξεργασίας πληροφοριών
  • Αναλυτικά reports για πελάτες, ενέργειες και ευκαιρίες πώλησης, marketing campaigns κλπ
  • Αυτοματοποιημένη λειτουργία εκτέλεσης marketing ενεργειών
  • Δυνατότητες Business Intelligence αναλύσεων
  • Διαχείριση ενεργειών μέσω calendars, e-mail κλπ
  • Δυνατότητα λειτουργίας CRM locally, virtually ή on the web
  • Δημιουργία οργανωμένων και μαζικών ενεργειών
  • Δυνατότητα διασύνδεσης διαφορετικών ενεργειών, δημιουργίας ενεργειών συνέχειας κλπ
  • Οργανωμένες καρτέλες ενεργειών με όλες τις συνδεδεμένες ενότητες, ιστορικό κ.α.
  • Σύστημα αυτόματων απαραίτητων ειδοποιήσεων και υπενθυμίσεων
  • Εξαιρετικές δυνατότητες Business Intelligence Analysis
  • Δυνατότητα σύνδεσης με τηλεφωνικά κέντρα (μέσω CTI)
Κάθετες Λύσεις

Η εμπειρία της Digimark, μέσω των δεκάδων ολοκληρωμένων έργων της σε επιχειρήσεις των κλάδων ενέργειας και εκδοτικών οίκων, της επιτρέπει να προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις ERP και CRM, που καλύπτουν τις ειδικές απαιτήσεις των επιχειρήσεων των συγκεκριμένων κλάδων προσθέτοντας ταυτόχρονα επιπλέον πλεονεκτήματα και δυνατότητες.