CTI

Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες του τηλεφωνικού σας κέντρου και προσθέστε αξία στο CRM της εταιρείας σας με την μοναδική πλατφόρμα ολοκλήρωσης τηλεφωνικών υπηρεσιών (CTI) της Digimark. Εξελίξτε τις δυνατότητες επικοινωνίας με πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές ενώ εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο για τα στελέχη της εταιρεία σας, αυξάνοντας της παραγωγικής τους ικανότητα.

Τι είναι το CTI

Το CTI (computer telephony integration) είναι ένα λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο για διαχειρίζεται και να αναβαθμίζει τις PBX (private branch exchange) λειτουργίες ενός IP τηλεφωνικού κέντρου. Είναι ουσιαστικά το εργαλείο που επιτρέπει σε οποιοδήποτε συσκευή υπολογιστή (ThinClient, Laptop, Shmartphone, Tablet κλπ) να επικοινωνεί με τηλεφωνικές συσκευές, αναμιγνύοντας τις δυνατότητες και λειτουργίες των συσκευών αυτών σε ένα ενοποιημένο σύστημα εταιρικής επικοινωνίας. Οι δυνατότητές του όμως δεν σταματάνε εκεί. Το CTI συνεργάζεται πλήρως με εφαρμογές ERP και CRM, αξιοποιώντας στο έπακρο τις λειτουργίες τους βοηθώντας στην συντομότερη απόσβεση της επένδυσής τους.

Δυνατότητες
  • Εξελιγμένη διαχείριση και διανομή εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων
  • Ενσωματωμένες και προηγμένες λειτουργίες αυτόματης φωνητικής ανταπόκρισης (IVR)
  • Αυτόματη ένδειξη εικόνας πελάτη με την κλήση χωρίς καμία επιπλέον ενέργεια
  • Δυνατότητες γρήγορης κλήσης, επανάκλησης και απόρριψης με το πάτημα ενός κουμπιού από τον υπολογιστή
  • Predictive Dialer την εύκολη πραγματοποίηση τηλεφωνικής καμπάνιας
  • Επιλογές ηχογράφησης κλήσεων με αυτόματη καταγραφή μέσω αρχείων logs
  • Εύκολη και αυτόματη ενημέρωση και μεταφορά δεδομένων και πληροφοριών πελατών και προμηθευτών από τμήμα σε τμήμα
  • Αναλυτικά reports ληφθείσες, αναπάντητες εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις
Πλεονεκτήματα
  • Αύξηση παραγωγικότητας
  • Σημαντική μείωση χρόνου ομιλίας (talk time)
  • Πληροφορία σε πραγματικό χρόνο (real-time), άμεσα διαθέσιμη (instant available) και από παντού
  • Ολοκληρωμένη εικόνα των μελλοντικών αναγκών και αγοραστικών συνηθειών πελατών
  • Συντομότερη διαδικασία πώλησης και after sale υποστήριξης
  • Νέες δυνατότητες marketing campaigns
  • Εξειδικευμένες στατιστικές αναλύσεις των δυνατοτήτων διαφόρων τμημάτων
  • Υψηλή διαθεσιμότητα και ελάχιστη επιβάρυνση
  • Ευκολία στην χρήση, ελάχιστες απαιτήσεις εκπαίδευσης