Service

Η Digimark διαθέτει μια άρτια οργανωμένη ομάδα τεχνικής υποστήριξης σε συστήματα πληροφορικής και επικοινωνιών, που αποτελείτε από στελέχη έμπειρα και συνεχώς εκπαιδευμένα στις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, που σας παρέχει εξειδικευμένες και καινοτόμες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης.

Στα πρότυπα του ISO 9001, το εσωτερικό service της Εταιρείας μας είναι σε ικανό να αντιμετωπίσει και να επιλύσει γρήγορα και υπεύθυνα οποιοδήποτε πρόβλημα, ενώ προσφέρονται επίσης ειδικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης στον χώρο των πελατών. Με βάση την εμπειρία και τη συμπεριφορά του εγκατεστημένου εξοπλισμού, η Digimark διαθέτει επαρκές απόθεμα ανταλλακτικών, καθώς και εφεδρικές μονάδες για άμεση αντικατάσταση, ώστε να ελαχιστοποιείται ο χρόνος αποκατάστασης της βλάβης.

Οι πιστοποιήσεις από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους hardware vendors όπως HP, IBM, Cisco, Dell, και OKI ως επιβράβευση για το έργο και τον επαγγελματισμό μας και με 96% ικανοποίηση πελατών του τμήματος της Τεχνικής μας Υποστήριξης, θέτουμε συνεχώς τον πήχη ψηλότερα, προκειμένου να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα.

Οι πιστοποιήσεις μας