fbpx

Μαιάνδρου 90, Νέα Φιλαδέλφεια 210.2518666
[title size=”2″ content_align=”left” style_type=”” sep_color=”” class=”” id=””]Ολοκληρωμένη λύση CRM, ERP & CTI[/title] H Digimark πρωτοπορεί, προσφέροντας λύσεις που συνδυάζουν τα business software λογισμικά CRM και ERP , με την καινοτομία Digimark CTI (Computer Telephony IP). Τώρα μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες του τηλεφωνικού σας κέντρου, να αυξήσετε την παραγωγικότητα και να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας, ενώ ταυτόχρονα μειώνετε τα κόστη λειτουργίας της επιχείρησής σας, διασυνδέοντας το εμπορολογιστικό σας σύστημα ERP και CRM με το τηλεφωνικό σας κέντρο. [fusion_tabs layout=”horizontal” justified=”yes” backgroundcolor=”” inactivecolor=”#c9c9c9″ class=”” id=””] [fusion_tab title=”CTI”] Το CTI (computer telephony integration) είναι ένα λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο που επιτρέπει σε οποιοδήποτε συσκευή υπολογιστή (ThinClient, Laptop, Shmartphone, Tablet κλπ) να επικοινωνεί με τηλεφωνικές συσκευές, αναμιγνύοντας τις δυνατότητες και λειτουργίες των συσκευών αυτών σε ένα ενοποιημένο σύστημα εταιρικής επικοινωνίας. Το CTI συνεργάζεται πλήρως με εφαρμογές ERP και CRM, αξιοποιώντας στο έπακρο τις λειτουργίες τους. Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα στοιχεία για το CTI και τις δυνατότητες του.[/fusion_tab] [fusion_tab title=”ERP”] Το Softone ERP αποτελεί μια λύση μηχανογράφησης των επιχειρήσεων στοχεύουν στην πολύπλευρη και αποδοτική αξιοποίηση των μηχανογραφικών τους συστημάτων στο σύγχρονο, σύνθετο και πλέον διευρυμένο επιχειρηματικό περιβάλλον. Επενδύοντας σε μια πλατφόρμα που διαθέτει τη μεγαλύτερη δυνατή διορατικότητα για τις τάσεις της αγοράς και την γρήγορη προσαρμογή σε ενδεχόμενες αλλαγές, εξασφαλίζεται η απαραίτητη ευελιξία και η δυνατότητα επέκτασης με υπάρχουσες ή και μελλοντικές εφαρμογές. Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα στοιχεία για το ERP και τις δυνατότητες του. [/fusion_tab] [fusion_tab title=”CRM”] Οι λύσεις CRM που προσφέρει η Digimark σε συνεργασία με με τις εταιρείες SAP, SoftOne και Entersoft, σας βοηθάει να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας, ενώ προσφέρει όλα τα απαραίτητα εργαλεία στο προσωπικό των τμημάτων πωλήσεων, μάρκετινγκ και τεχνικής υποστήριξης, ώστε να δουλεύουν μαζί, μειώνοντας τον κύκλο πώλησης των προϊόντων σας και μεγιστοποιώντας τα κέρδη σας. Καλύπτοντας συνολικά ολόκληρη την διαδικασία από την πρώτη επαφή με τον πελάτη μέχρι την υποστήριξη μετά την πώληση, σας δίνουν τη δυνατότητα για αυτοματοποίηση της διαχείρισης των πελατειακών σας σχέσεων. Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα στοιχεία για το CRM και τις δυνατότητες του.[/fusion_tab] [/fusion_tabs]

Επιλογή Ολοκληρωμένης Λύσης

Επενδύοντας στην πρόταση της Digimark εξασφαλίζετε ότι θα εκμεταλλεύεστε στο έπακρο τις δυνατότητες του τηλεφωνικού σας κέντρου, του οποίου οι πλέον διεργασίες ενοποιούνται μέσω του CTI με το CRM και ERP. Έτσι αποκτάτε πλέον ένα ενιαίο εργαλείο επικοινωνίας και διαχείρισης κλήσεων, πελατολογίου, προμηθευτών και άλλων λειτουργιών.

Οφέλη – Πλεονεκτήματα

  • Σημαντική μείωση κόστους λειτουργίας επιχείρησης που εξασφαλίζει την γρηγορότερη επιστροφή της επένδυσης
  • Διεύρυνση της λειτουργικότητας όλων των επιχειρηματικών σας διαδικασιών με καθεστώς πλήρους διαφάνειας
  • Αύξηση παραγωγικότητας προσωπικού με παράλληλη διεύρυνση εργασιών που μπορούν να εκτελέσουν
  • Ευκολότερη και με χαμηλότερο κόστος διαμόρφωση επιχειρηματικών στρατηγικών
  • Επέκταση διαδικασιών πέραν της επιχείρησης συμπεριλαμβάνοντας επίσης πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες
  • Συντομότερη διαδικασία πώλησης και after sale υποστήριξης
  • Πλήρης και εύκολη διαχείριση επαφών και λογαριασμών πελατών
  • Απόκτηση ολοκληρωμένη εικόνα των μελλοντικών αναγκών και αγοραστικών συνηθειών πελατών και δυνατότητες στοχευμένων marketing campaigns
  • Κάλυψη εξειδικευμένων απαιτήσεων συγκέντρωσης και επεξεργασίας πληροφοριών
  • Αναλυτικά reports για την οικονομοτεχνική εικόνα της επιχείρησης, πελάτες, ενέργειες και ευκαιρίες πώλησης, marketing campaigns κ.α.
  • Πλήρης έλεγχος της κατάστασης και δυνατοτήτων διαφόρων τμημάτων της επιχείρησης με εξειδικευμένες στατιστικές αναλύσεις
  • Δυνατότητες εξειδικευμένων Business Intelligence αναλύσεων

There are no comments for this article.

REPLY A MESSAGE