Digiblog, Νέα

IP Telephony: Το μέλλον στην επικοινωνία

Η επικοινωνία αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια μέσα σε μια επιχείρηση. Μπορεί παλιότερα τα πάντα να στηρίζονταν στην παραδοσιακή τηλεφωνική συσκευή, αλλά πλέον έχουμε περάσει σε συσκευές και τεχνολογίες όπως τα smartphones, VoIP, social media, instant messaging, online meetings, video calls και video conferencing. Πρόκειται για μια απολύτως λογική εξέλιξη, δεδομένου πως η σύγχρονη επιχείρηση, αλλά και ο καταναλωτής έχουν αυξημένες ανάγκες για επικοινωνία, αλλά και αυξημένες απαιτήσεις.



Οι λύσεις unified communications έρχονται για να καλύψουν τις ανάγκες αυτές, συνδυάζοντας τα εργαλεία επικοινωνίας, προκειμένου να βοηθήσουν τους χρήστες τους να ανταλλάσσουν ιδέες και να εργάζονται παραγωγικότερα. Θα πρέπει να τονίσουμε ότι οι λύσεις αυτές δεν είναι απαραίτητα ένα μοναδικό προϊόν, αλλά ένα προϊοντικό σετ που προσφέρει ένα συνεκτικό περιβάλλον εργασίας και εμπειρία χρήσης μεταξύ διαφορετικών συσκευών.


Η Digimark αποτελεί έναν καταξιωμένο IP Telephony provider των εταιρειών CISCO & 3CX που μπορεί να σχεδιάσει τη βέλτιστη λύση επικοινωνίας σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες. Σας προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις, βοηθώντας σας να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας, μειώνοντας τα κόστη λειτουργίας, διαχείρισης και παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας που πληρώνατε μέχρι τώρα.


Οι λύσεις IP Telephony της Digimark προσφέρουν πολλαπλές επιλογές και ευελιξία. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν μια μεγάλη γκάμα συσκευών/εφαρμογών, όπως για παράδειγμα τις υφιστάμενες τηλεφωνικές συσκευές τους, IP τηλέφωνα (είτε σε μορφή συσκευής, είτε σε μορφή εφαρμογής), όπως επίσης και PBX. Η ευελιξία επεκτείνεται και στο IP PBX τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο μπορεί να διατεθεί είτε σε μορφή on-premise με εγκατάσταση στην υποδομή του πελάτη, είτε σε μορφή cloud.


Επιπροσθέτως, η επικοινωνία του IP τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να διασυνδεθεί με το ERP και το CRM της επιχείρησης σας, προσφέρει αυτοματοποιημένες λειτουργίες επικοινωνίας και ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη και φυσικά βοηθώντας την επιχείρηση να έχει ανά πάσα στιγμή πραγματική εικόνα για κάθε επικοινωνία με στελέχη, πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές κ.λπ.


Το πλεονέκτημα αυτών των λύσεων σε σχέση με την παραδοσιακή τεχνολογία είναι ότι εκ κατασκευής είναι επεκτάσιμα. Έτσι, η επιχείρηση μπορεί να προσθέτει και να αφαιρεί λειτουργίες και
θέσεις εργασίας, ανάλογα με τις ανάγκες της, πληρώνοντας μόνο για τις υπηρεσίες που χρησιμοποιεί. Επιπλέον, μπορούν πολύ εύκολα να ενσωματωθούν λύσεις και συστήματα βιντεοδιάσκεψης, telepresence, κ.λπ, πολλές φορές, χωρίς καθόλου προσθήκη εξοπλισμού.



Telephony as-a-service


Η λύση Virtual PBX της Digimark είναι ιδανική για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, αφού τους επιτρέπει να είναι up and running σε ελάχιστο χρόνο, χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης εξοπλισμού. Ουσιαστικά πρόκειται για μια υπηρεσία cloud που αξιοποιείται μέσω browser και λειτουργεί ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήματος, ενώ μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε συσκευή έχει πρόσβαση στο Internet.


Η λύση και τα πακέτα συνδρομής που προσφέρει η Digimark είναι πλήρως ευέλικτα επιτρέποντας στην επιχείρηση να πληρώνει ό,τι ακριβώς χρησιμοποιεί, ενώ μπορεί να προσθέτει modules ανάλογα με τις ανάγκες της.


Το Virtual PBX προσφέρει προσαρμοστικότητα, επεκτασιμότητα, αξιοπιστία και ευελιξία, ενώ προσφέρει στους εργαζομένους τη δυνατότητα να δουλεύουν από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς η επικοινωνία της επιχείρησης να περιορίζεται στα στενά όρια της έδρας της



Πλεονεκτήματα


Αυξημένη παραγωγικότητα:
Οι ενοποιημένες επικοινωνίες κάνουν ευκολότερο το έργο των χρηστών, εξοικονομώντας τους χρόνο σε απλές εργασίες. Παράλληλα, η απομακρυσμένη εργασία και το collaboration είναι δεδομένα χωρίς την ανάγκη πρόσθετων ρυθμίσεων και εγκαταστάσεων.


Μείωση δαπανών τηλεφωνίας:
Μέσω της τεχνολογίας IP, πραγματοποιούνται αφενός δωρεάν ενδοεπιχειρησιακές κλήσεις ακόμα και μεταξύ διαφορετικών τμημάτων μιας επιχείρησης, ενώ το integration με λύσης βιντεοδιάσκεψης κάνει το collaboration φθηνότερο και αποτελεσματικότερο.  


Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών:
Χάρη στην ενοποίηση κινητού και σταθερού, ο πελάτης, μπορεί να επικοινωνεί ταχύτατα με κάποιο συγκεκριμένο τμήμα/υπεύθυνο ακόμα κι αν αυτός δεν βρίσκεται εντός επιχείρησης.


Author


Avatar