Digiblog, Νέα

Προχωρήστε στην “νέα κανονικότητα” με την χρήση των smart digital signage στο καινούργιο περιβάλλον της λιανικής από την Digimark

Αφού τα  καταστηματα λιανικής αντιμετώπισαν μια μεγάλη διακοπή στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, τώρα βρίσκονται σε διάφορα στάδια του ανοίγματος σε ένα πολύ αλλαγμένο περιβάλλον. Οι αντιλήψεις των καταναλωτών έχουν αλλάξει, οι καθημερινές συμπεριφορές έχουν αλλάξει και οι επιχειρήσεις ψάχνουν νέους τρόπος για να μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσμάτικά και με ασφάλεια βάσει των κανόνων ασφαλειάς.  
Ο ρόλος της τεχνολογίας δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικός από ό, τι είναι σήμερα, και ιδιαίτερα για τα καταστήματα λιανικής που πρέπει τώρα να ξανασκεφτούν την εμπειρία αγορών του καταναλωτή παραμένοντας ευέλικτα καθώς προκύπτουν καθημερινά νέες εξελίξεις.   
Η τεχνολογία της  ψηφιακής οθόνης Digital Signage παρέχει μια άμεση λύση για την παρουσίαση σημαντικών πληροφοριών με σαφήνεια και ακρίβεια, παρακολουθώντας  μέσα και έξω από το κατάστημα, τις καταναλωτικές συνήθειες, την περιήγηση στον χώρο, check out και άλλα.  

In-store communication in the new retail landscape

Οι οργανισμοί υγείας προκειμένου να βοήθήσουν τις επιχειρήσεις για να ανοίξουν ξανά στο κοινό εχουν ορίσει έναν αριθμό προσαρμογών για καταστήματα λιανικής, όπως καθαρισμό του χώρου και τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας.Τα καταστήματα πρέπει να διασφαλίζουν ότι ακολουθούν τις οδηγίες  αλλά και να εμπιστευτούν τους πελάτες τους.  Είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια  συνεπή εμπειρία αγορών  για τον πελάτη και να τονίζουν τις αξίες του εκάστοτε Brand.  

Οποιαδήποτε αλλαγή η οποία συμβάλει στην υγεια των πελατών είναι σημαντική και πρέπει να τονίζετε από το εκάστοτε κατάστημα.

Τα φυσικά καταστήματα αντιμετωπίζουν ένα μεγάλο αριθμό προκλήσεων αυτή την περίοδο όσον αφορά την επικοινωνία τους με τους πελάτες αλλά η τεχνολογία μπορεί να αντιμετωπίσει πολλές από αυτές τις προκλήσεις.
Σε κάθε σημείο επαφής του πελάτη, από την είσοδο του μέχρι στο ταμείο, οι καταστηματάρχες θα πρέπει να εξετάσουν τις αλλαγές θα πρέπει να γίνουν και να χρησιμοποιήσουν τα καλύτερα διαθέσιμα εργαλεία.  




Ο ρόλος των digital displays   

Καθώς οι επιχειρήσεις εξερευνούν νέα σενάρια για να παρέχουν μια ασφαλή και απρόσκοπτη εμπειρία , υπάρχουν αρκετοί τομείς όπου η η τεχνολογία ψηφιακής των digital displays μπορεί να προσφέρει άμεση αξία – μέσω αποτελεσματικής, κλιμακούμενης και οικονομικής απόδοσης λύσεις για λιανικές επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους.

Customer communication

 

  1. Τήρηση Αποστάσεων Ασφαλείας (Safe Distancing)   

Τα καταστήματα θα πρέπει να ενισχύσουν την σημασία του μηνύματος για την τήρηση αποστάσεων σε συνδυασμό με πληροφορίες αναζήτησης προϊόντων, προσφορών, και άλλα. Οι Digital displays μπορούν να είναι πιο ορατές και εμφανής στους πελάτες από άλλα έντυπα υλικά και μπορεί να ενημερώνεται πιο εύκολα όταν χρειάζεται. 

Οι Dynamic Displays μπορούν ακόμη και να αλλάξουν για να επικοινωνήσουν σημαντικές ειδοποιήσεις υγείας όταν περνούν οι πελάτες.  

  1. Health notices 

Οι καταναλωτές πρέπει να αισθάνονται εμπιστοσύνη ότι προστατεύονται. Οι οθόνες επιτρέπουν στα καταστήματα με αποτελεσματικότητα  και συνέπεια να υπενθυμίζουν για την υγιεινή, την ασφαλή απόσταση και τη χρήση είδών καθαρισμού που παρέχονται από το κατάστημα, όπως απολυμαντικό χεριών ή απολυμαντικά μαντηλάκια.  

  1. Store operations 

Γρήγορη επικοινωνία αλλαγών στη διαθεσιμότητα προϊόντων, ώρες λειτουργίας  ή άλλες λειτουργικές αλλαγές που μπορεί να προκύψουν και να πρέπει να προσαρμοστούν σε πραγματικό χρόνο. Οι ψηφιακές οθόνες παρέχουν πιο ελκυστικό περιεχόμενο μέσω βίντεο υψηλής ανάλυσης, ώστε να παρουσιάσετε το μήνυμα μέσω βίντεο, κάτι το οποίο δεν μπορεί να κοινοποιηθεί αποτελεσματικά σε στατικό κείμενο. 


Managing foot traffic 

  1. Είσοδος Καταστήματος (Store entrance)

Ορισμένα καταστήματα λιανικής απαιτούν ένα σύστημα για τη διαχείριση του αριθμού των πελατών μέσα στα καταστήματα. Ζεύγη οθονών με καμερα ή λειτουργικές πόρτες  μπορούν να βοηθήσουν στην ασφαλή διαχείριση της ροής των πελατών, στην εξασφάλιση ασφαλούς κοινωνικής απόστασης και περιορισμού στην χωρητικότητα. 

Οι οθόνες αυτές  μπορούν επίσης να παρέχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες που περιμένουν στην σειρά, συμπεριλαμβανομένης και την ώρα αναμονής, τα μέτρα ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται ή και ακόμα πληροφορίες για προώθηση προϊόντων.

Μπορείτε να διαχειριστείτε την ροή περιεχομένου στις οθόνες χρησιμοποιώντας αυτόματα ειδικό λογισμικό διαχείρισης.  Συστήματα κάμερας σε συνδυασμό με λογισμικό διαχείρισης περιεχομένου μπορεί επίσης να εμφανίσει αυτόματα το πιο κατάλληλο περιεχόμενο για μεμονωμένους πελάτες. 

 

  1. Έλεγχος Πελατών (Customer screening)

Πολλά καταστήματα κατά την είσοδο των πελάτων εφαρμόζουν διάφορες διαδικασίες όπως έλεγχος θερμοκρασίας, υπέρυθρα θερμόμετρα, θερμικούς σαρωτές.

Reconfigure store layouts 

Ολοκληρωμένες λύσεις display and retail monitoring  μπορούν να αναλύσουν την τοποθεσία με την μεγαλύτερη κίνηση έτσι ώστε να μπορέσουν  να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές για να τηρηθούν οι κοινωνικές αποστάσεις ευκολότερα μέσα στο κατάστημα. 

Customer service 

  • Οθόνες Αφής (Touch displays)

Τα κατάστημα λιανικής θα πρέπει να εντοπίσουν τρόπους για να βοηθήσουν τους αγοραστές να βρουν αυτό που χρειάζονται, ενώ παράλληλα τους δίνουν το χώρο που αυτοί χρειάζονται για να νιώσουν άνετα. Οι λύσεις με οθόνες αφής  μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να αισθάνονται ασφαλείς μειώνοντας την επαφή πρόσωπο με πρόσωπο αλλά χωρίς να θυσιάστει η σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη.

  • Οθόνες Εξωτερικού χώρου (Outdoor displays)

Window-facing και άλλες εξωτερικές οθόνες μπορούν επίσης να παρέχουν καλύτερες επιλογές επικοινωνίας για καταστήματα που αναζητούν παρέχουν εναλλακτικές λύσεις για πελάτες που δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν να εισέλθουν σε φυσικό κατάστημα.

  • Full ecosystem 

Μια ολοκληρωμένη υψηλής τεχνολογίας λύση για τον χώρο της Λιανικής  μπορεί να διαχειρίζεται εξ αποστάσεως για να εξασφαλίσει σαφή και συνεπή επικοινωνία ανάμεσα στις τοποθεσίες των καταστημάτων, οι οθόνες είναι συνδεδεμένες και δυναμικές, παρέχοντας τις πιο χρήσιμες πληροφορίες όταν χρειάζεται και προσαρμοσμένες στις τοπικές ανάγκες και συνθήκες.

Τα συστήματα Kiosk touch display  μπορούν να συνδεθούν με εφαρμογές παραγγελιοληψίας για ανέπαφες πληρωμές και τα καταστήματα μπορούν να δημιουργήσουν ένα πλήρες οικοσύστημα πελατών που θα προσφέρει ουσιαστικές και εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες στο κατάστημα. 

 

 

 

 

 

 

Author