CRM

Οι επιχειρήσεις σήμερα διαχειρίζονται τεράστιο όγκο πληροφοριών που σχετίζονται με τους πελάτες, τους προμηθευτές τα εμπορεύματά της, και πολλά άλλα. Η οργάνωση και η διαχείριση αυτών των πληροφοριών είναι απαραίτητη, γιατί έχει άμεσο αντίκτυπο στην αποδοτικότητα της εκάστοτε επιχείρηση. Πλέον είναι απαραίτητο κάθε επιχείρηση να έχει ένα πληροφοριακό σύστημα για να διαχειρίζεται τον μεγάλο αυτό όγκο πληροφοριών. Με την αυτή διαχείριση, η επιχείρηση μπορεί να διατηρεί τους υπάρχοντες πελάτες, να αποκτά καινούργιους και να βελτιστοποιεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Το CRM είναι μια λύση λογισμικού, η οποία διευκολύνει μια εταιρεία κατά την αλληλεπίδρασή της με τους πελάτες της, υφιστάμενους και δυνητικούς. Ουσιαστικά αυτό που κάνει ένα σύστημα CRM είναι να διαχειρίζεται τα προσωπικά στοιχεία των πελάτων, τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν στους πελάτες, ξεκινώντας πολύ πριν την πώληση και συνεχίζοντας μετά από αυτή. Άλλωστε, για κάθε επιχείρηση στόχος δεν είναι μόνο η εξεύρεση νέων πελατών, αλλά και η διατήρηση των υφιστάμενων, με την αξιοποίηση νέων ευκαιριών πώλησης τη στιγμή που αυτές παρουσιάζονται.

The CRM solution provided by Digimark based on the Softone platform provides all the capabilities a business needs to connect with its customers, understand their needs and respond to them efficiently and in a timely manner. The Soft1 CRM Series 5 system allows any kind of business to reduce its operating costs and increase its sales. In particular, salespeople and business executives in general have in their hands the right tool to serve customers even on the go.

Cloud CRM is a customer relationship management system where all CRM tools, software and data are in the cloud. It is provided in the form of a service, offering you everything you need to "connect" with your customers and meet their needs faster, increasing the sales of your business.

GET TO KNOW SOFT1 ERP AND CRM SOFTWARE 

ADVANTAGES OF CLOUD CRM

  • Easy installation 
  • Cost reduction  
  • Security 
  • Flexibility  
  • Adaptability 

New sales

Digimark CRM Solution offers everything you need to effectively manage sales opportunities to leverage customer information and run campaigns that turn opportunities into new customers.

Better service 

Manage your customer relationships better by providing upgraded service services with automated communication, responding faster than ever to your customers' requests. 

Deeper customer knowledge

Use the powerful analytics and reporting tools of Soft1 CRM Series 5 to provide sales people with all the information they need to build strong customer relationships.

Connection from anywhere

Respond immediately to new opportunities. Sales people can be next to existing and potential customers of your business at any time and have access to important data even remotely via mobile tablets and smartphones.

 

Absolute cost control

Forget the high investment in hardware and software maintenance and maintenance. Get the Soft1 Cloud CRM Series 5 with pay-as-you-go subscription, without compromising on performance and functionality.

  

Get a Complete CRM Solution with Digimark services

Request a Free soft1 crm Test