ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
Η μόνη ολοκληρωμένη λύση για την διαχείριση μεγάλων χαρτοφυλακίων ακινήτων και εγκαταστάσεων, με ενσωματωμένα υποσυστήματα Business Intelligence (BI).
Το Digi Facility Management ERP Software είναι ένα σύγχρονο, πλήρως ενσωματωμένο σύστημα λογισμικού, που αυτοματοποιεί τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, παρέχει διαδραστικούς πίνακες ελέγχου για τη βελτίωση της λήψης αποφάσεων από τους υπεύθυνους και επιτρέπει τη διαχείριση καθημερινών επιχειρηματικών διαδικασιών.
Πιο συγκεκριμένα, το Digi Facility Management ERP Software σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο συμβάσεις, συμφωνίες υπηρεσιών και πόρους, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας και την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το σύστημα σας βοηθά να διατηρείτε και να παρακολουθείτε τα κεφάλαια σας, να προβλέπετε την απόδοση τους ελαχιστοποιώντας το λειτουργικό κόστος.

Το Facility Management Software της Digimark παρέχει:
- Αποτελεσματική Διαχείριση των συμβολαίων με αυτοματοποιημένες διαδικασίες
- Έγκυρη και άμεση ενημέρωση του προσωπικού για αποτελεσματικότερες αποφάσεις
- Αυτοματοποίηση του προγραμματισμού σας για αύξηση αποδοτικότητας
Γνωρίστε το DigiEstate Property Management ERP
Features

Property Management
- Διαχείριση Μισθώσεων, Προσφορών, Κρατήσεων και Συμβάσεων
- Δημιουργία δυναμικών συμβάσεων και συμφωνιών
- Διαχείριση νομικών υποθέσεων
- Προϋπολογισμός Δυναμικής Μίσθωσης
- Ειδοποιήσεις μέσω email/SMS

Facility Management
- Διαχείριση Προληπτικής Συντήρησης
- Άμεση ενοποίηση αποθέματος
- Συμφωνίες Εγγύησης
- Service Request Workspace
- Συμβόλαια Υπηρεσιών & Ασφαλίσεων

Asset Management
- Asset Listing
- Virtualization
- Διαχείριση παγίων
- Διαχείριση αποσβέσεων περιουσιακών στοιχείων
- Ευελιξία εισαγωγής δεδομένων περιουσιακών στοιχείων

Προηγμένη Διαχείριση Χρηματοοικονομικών Διαδικασιών
- Προηγμένη οικονομική διαχείριση
- Προηγμένη εσωτερική διαχείριση της εταιρείας
- Διαχείριση Προϋπολογισμού
- Αναγνώριση εσόδων και εξόδων
- Ευελιξία εισαγωγής οικονομικών δεδομένων

CRM & Call Center
- Διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού
- Διαδικασία Εξυπηρέτησης Πελατών
- Μάρκετινγκ & Μαζική Αποστολή
- Προηγμένη διαχείριση Lead
- Helpdesk για το call center

Κοστολόγηση Έργων
- Διαχείριση Κοστολόγησης, Πληρωμών & Τραπεζικών Εγγυήσεων
- Χειρισμός συμβάσεων
- Διαδικασία κεφαλαιοποίησης
- Πίνακας τιμολόγησης
- Παρακολούθηση προόδου

Χαρακτηριστικa
Διαχείριση Περουσιακών Στοιχείων
Περιλαμβάνει τη διαχείριση του εξοπλισμού, του αποθέματος, την παρακολούθηση της τοποθεσίας, τις τεχνικές προδιαγραφές, τα επαναλαμβανόμενα κόστη, τις εγγυήσεις, τα χρονοδιαγράμματα συντήρησης, τα αποθέματα ανταλλακτικών κ.λπ.
Διοικητική Διαχείριση
Βοηθά στην οργάνωση και την παρακολούθηση συμβάσεων πελατών, προμηθευτών και συνεργατών, στις ανανεώσεις μισθωτών και προσφέρει συγκρίσεις σχετικά με τα οικονομικά δεδομένα και την απόδοση.
Διαχείριση Διαδικασιών
Βοηθά στις διαδικασίες παρακολούθησης Υπηρεσιών γραμματειακής υποστήριξης, εσωτερικών μετακομίσεων, φύλαξης, ασφαλείας, υπηρεσιών παραλαβής, αποστολής και εσωτερικής διανομής εγγράφων. Επιπλέον, οι διαδικασίες παρακολούθησης SLA πελατών, είναι ενεργές για όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες και κλάδους.
Διαχείριση Συντήρησης
Προσφέρει αυτοματοποιημένες διαδικασίες παρακολούθησης συνεργείων, εργασιών, προγραμματισμένων και μη, πχ τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων, υπηρεσίες καθαρισμού και Pest Control. Επίσης, δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας επαναληπτικών επισκέψεων ανά υπάλληλο ή συνεργείο.
Feed
Η εφαρμογή προσφέρει ανταλλαγή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για τα συνεργεία και τους εξωτερικούς συνεργάτες.