Digiblog, Νέα

Digital Transformation και εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών στην υπηρεσία του πελάτη

Η Digimark ως authorized service partner της HP,  Canon και της Samsung καινοτομεί αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για τη γρηγορότερη εξυπηρέτησή των πελατών της.
Με την ανάπτυξη της πλατφόρμας EyeAssist, απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης, η Digimark επιταχύνει τη διαδικασία του service στο χώρο σας ακόμα και στις πιο πολύπλοκες βλάβες.




Μέσω των smartglasses και διαδικτυακής πλατφόρμας EyeAssist, είναι δυνατόν το κέντρο ελέγχου της Digimark να δει ακριβώς αυτό που βλέπει ο απομακρυσμένος χρήστης και να τον καθοδηγήσει για την επίλυση του προβλήματος. Από την άλλη πλευρά, ο απομακρυσμένος χρήστης έχει τη δυνατότητα να δουλεύει με τα χέρια ελεύθερα βλέποντας ακριβώς τις οδηγίες από το κέντρου ελέγχου, έχει επιλογές να κατεβάσει documents, manual οδηγιών, να μιλήσει με τον κατασκευαστή και να βάλει online παραγγελία ανταλακτικών και αναλωσίμων και όλα αυτά με τη πλατφόρμα της Digimark EyeAssist.



Με αυτόν τον τρόπο το κέντρο ελέγχου της Digimark έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί αρκετούς πελάτες καθημερινώς, δίνοντας οδηγίες ακόμα και σε νέους που δεν είναι εξοικειωμένοι με σύνθετες βλάβες και να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία για την πιο άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών της.