Ένας σύγχρονος online retailer, εκτός από ένα σχεδιαστικά άρτιο e-shop, πρέπει να μπορεί να παρέχει στους πελάτες και ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.
Εκσυγχρονίστε την επικοινωνία της επιχείρησης σας
Το ποσοστό παραγγελιών στην Ελλάδα που γίνονται τηλεφωνικά καθώς και η χρήση του τηλεφώνου για ερωτήσεις και απορίες, παραμένουν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Είναι λοιπόν απαραίτητο για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να διαθέτει ένα αξιόπιστο τηλεφωνικό κέντρο που θα μπορεί να διαχειρίζεται και να καταγράφει, τις εισερχόμενες κλήσεις, και να μπορεί να αποτελεί βασικό κανάλι πώλησης για την εταιρεία.
Στην Digimark έχουμε σαν κύριο μέλημά μας όχι μόνο να προσφέρουμε άριστη ποιότητα επικοινωνίας, αλλά και λύσεις που ενισχύουν την παραγωγικότητά του καταστήματός σας.
Με τις λύσεις VoIP τηλεφωνίας από την Digimark το μέλλον του e-Retail συναντά το μέλλον της επικοινωνίας!
Πλεονεκτήματα και οφέλη της Voip Τηλεφωνίας για e-Shops
- Έξυπνη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων
- Ποιοτικά στατιστικά κλήσεων
- Φωνητική ενημέρωση για το status παραγγελίας με βάση τον κωδικό
- Απόκτηση αριθμού Ελλάδας/Εξωτερικού ανεξαρτήτως περιοχής