Το CTI ( computer telephony integration) είναι ένα λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται και να αναβαθμίζει τις λειτουργίες ενός IP τηλεφωνικού κέντρου. Συνδέοντας το τηλεφωνικό κέντρο με το ERP σύστημα της Soft1, οι δυνατότητες διαχείρισης και διανομής εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων είναι πολλαπλές. Οι ενσωματωμένες λειτουργίες αυτόματης φωνητικής απόκρισης (IVR) αλλά και ηχογράφησης είναι εργαλεία που προσθέτουν επιπλέον αξία στο τηλεφωνικό σας κέντρο. Το CTI σας δίνει τη δυνατότητα άντλησης εξειδικευμένων και αναλυτικών στατιστικών για την αξιολόγηση των δυνατοτήτων της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης.

modules

incoming-call

Inbound Call Traffic Handling

Διαχείριση Εισερχομ’ενων Κλήσεων

Η Διαχείριση Εισερχόμενων Κλήσεων επιτρέπει στις εταιρείες, να ελέγχουν τη διανομή των εισερχόμενων κλήσεων και να μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας τους, για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελατολογίου. Οι εισερχόμενες κλήσεις οδηγούνται στον agent σε ουρές βάση των επιχειρηματικών κανόνων και τις προϋποθέσεις των κλήσεων  οι οποίες περιλαμβάνουν δεξιότητες αποδέκτη της κλήσης, προτεραιότητα, ημέρα και ώρα καθώς και σκοπό κλήσης.

online-support

Blended Mode

Η πλατφόρμα προσφέρει μια μικτή κατάσταση λειτουργίας εφόσον ο φορέας διαχειρίζεται τις εισερχόμενες και τις εξερχόμενες κλήσεις. Αυτή η δυνατότητα ενισχύει την παραγωγικότητα του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας αλλά και τη συνολική του αποτελεσματικότητα, καθώς δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης των κλήσεων όπως η στρατηγική κάθε οργανισμού υποδεικνύει.

outcoming-call

Outbound Call traffic Handling

Διαχείριση Εξερχομένων Κλήσεων

Η Διαχείριση Εξερχόμενων Κλήσεων επιτρέπει στις εταιρείες να οργανώσουν, να τρέξουν και να διαχειριστούν εξερχόμενες εκστρατείες και καμπάνιες ενισχύοντας τη συνολική παραγωγικότητά τους και αυξάνοντας την ικανοποίηση του πελατολογίου. Διαθέσιμες οι παρακάτω επιλογές:

  • Preview / Προεπισκόπηση
  • Progressing/ Πρόοδος
  • Predictive/ Πρόβλεψη
rec

Recording

Καταγραφή

Η πλατφόρμα προσφέρει μια μικτή κατάσταση λειτουργίας εφόσον ο φορέας διαχειρίζεται τις εισερχόμενες και τις εξερχόμενες κλήσεις. Αυτή η δυνατότητα ενισχύει την παραγωγικότητα του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας αλλά και τη συνολική του αποτελεσματικότητα, καθώς δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης των κλήσεων όπως η στρατηγική κάθε οργανισμού υποδεικνύει.

report

Reporting

Αναφορές

Η λειτουργία του Reporting που παρέχει το CTI στους χρήστες παρέχει λεπτομερή πληροφόρηση σχετικά με τη δραστηριότητα των agents, τα αποτελέσματα των διαφόρων καμπανιών και έργων που τρέχει η εταιρεία αποθηκεύοντάς όλη αυτήν την πληροφόρηση σε μια ενιαία βάση δεδομένων εύκολα προσβάσιμη για την υποβολή οποιασδήποτε μελλοντικής έκθεσης ή αναφοράς. Η πληροφορία αυτή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παράγουν εκθέσεις προκειμένου να ελέγχουν την πορεία όλων των δραστηριοτήτων τους.

Πλεονεκτήματα Λύσης

  • Αυτόματη ένδειξη εικόνας πελάτη με την κλήση χωρίς καμία επιπλέον ενέργεια.
  • Δυνατότητες γρήγορης κλήσης, επανάκλησης και απόρριψης με το πάτημα ενός κουμπιού από τον υπολογιστή.
  • Επιλογές ηχογράφησης κλήσεων με αυτόματη δημιουργία αρχείων.
  • Εύκολη και αυτόματη ενημέρωση και μεταφορά δεδομένων και πληροφοριών πελατών και προμηθευτών από τμήμα σε τμήμα.
  • Αναλυτικά reports για ληφθείσες , αναπάντητες, εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.
  • Ολοκληρωμένη εικόνα μελλοντικών αλλαγών και αγοραστικών συνηθειών πελατών.
  • Συντομότερη διαδικασία πώλησης και after sale υποστήριξης.
  • Ταχύτερη επιστροφή επένδυσης του Softone.

Τεχνικα Χαρακτηριστικα

  • Υλοποίηση σε περιβάλλον Microsoft
  • Υποστήριξη Microsoft SQL Server και Oracle
  • Δοκιμασμένη λειτουργία σε περιβάλλον Windows Server 2013
  • Καμία ειδική απαίτηση εγκατάστασης νέου εξοπλισμού Hardware
  • Εύκολο στη χρήση, μηδενικά προβλήματα λειτουργίας.
how-to-write-specifications

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια ΔΩΡΕΑΝ παρουσίαση της Λύσης