Λύσεις Τηλεφωνικού Κέντρου από την Digimark

Σε πελάτες Call Center μπορούμε να παρέχουμε ένα ισχυρό PBX στο χώρο σας ή φιλοξενούμενο, ώστε να εκτελέσετε την εργασία σας εύκολα και χωρίς προβλήματα. Η δυνατότητα σύνδεσης των agents και των supervisors μέσω web based εφαρμογής θα σας επιτρέψουν να διαχειριστείτε και να χειριστείτε το τηλεφωνικό σας κέντρο από οποιαδήποτε συσκευή με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο από οπουδήποτε. Οι λειτουργίες wallboard και η δυνατότητα αναφορών, σας επιτρέπουν να ελέγχεται και να παρακολουθείτε την αποδοτικότητα του τηλεφωνικού σας κέντρου.

Παρέχονται προηγμένες λειτουργίες όπως, δρομολόγηση κλήσεων βάσει δεξιοτήτων, χρονοδιάγραμμα και ένδειξη κατάστασης απασχολημένου, επιτρέποντας στους χρήστες του τηλεφωνικού κέντρου να διαχειρίζονται απλά και να διανέμουν τις κλήσεις στους agents.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

 

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ CRM/CT

– Δείτε ποιος σας καλεί
– Σχεδιάστε καμπάνιες

 

 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ AGENTS & ΟΥΡΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ

– Προβολή κατάστασης οποιουδήποτε agent ή ουράς από τον supervisor

 

 

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ SLA

– Απαντήστε στους μεγάλους πελάτες σας στον χρόνο που αρμόζει

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Δείτε το κόστος επικοινωνίας σας να μειώνεται με την λύση Call Center της Digimark και της 3CX