Η Digimark μπορεί να προσφέρει γραμμές φωνής SIP Trunking σε όσα κανάλια επικοινωνίας χρειάζεστε.

Η Digimark έχει μακρά ιστορία εγκατάστασης, αναβάθμισης και υποστήριξης συστημάτων IP PBX, γραμμών φωνής και λογισμικού call center. Μπορούμε να αναπτύξουμε ή να ανανεώσουμε ένα IP PBX, είτε στο κεντρικό σημείο παρουσίας σας, είτε να το φιλοξενήσουμε κεντρικά σε ασφαλή data centers. Είμαστε εξειδικευμένοι σε πλατφόρμες UC των μεγαλύτερων κορυφαίων κατασκευαστών παγκοσμίως.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

 

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΑΣ

Συνδεθείτε σε υπάρχουσες συμβατές IP PBX τηλεφωνικές συσκευές ή αναβαθμίστε σε πιο πρόσφατα.

 

 

ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ & ΕΛΕΓΧΟ

Το τηλεφωνικό σύστημα ανήκει σε εσάς επιτρέποντας εξατομικευμένη προσαρμογή και ανεξάρτητες αναβαθμίσεις.

 

on premise pbx

Το SIP παρέχεται μέσω συνδέσεων δεδομένων που χρησιμοποιούνται για συνδέσεις Διαδικτύου και μέσω μισθωμένων κυκλωμάτων (WAN) και προσφέρουν περισσότερες επιλογές από ότι έχετε ήδη. Με τη μεταφορά της φωνής ως δεδομένα (VOIP), οι υπάρχουσες παλαιού τύπου γραμμές ISDN δεν χρειάζονται πλέον. Οι γραμμές SIP Trunk δημιουργούνται και καταργούνται δυναμικά, όπως απαιτείται στο δίκτυο δεδομένων και χρησιμοποιούμε Quality of Service για να διασφαλίσουμε την τέλεια ποιότητα φωνής. Μπορούμε να σχεδιάσουμε λύσεις με γραμμές SIP και σύστημα IP PBX* υψηλής διαθεσιμότητας (High Availability).

ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ IP PBX ΜΕ SIP TRUNKING ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ;

Οι επιχειρήσεις που έχουν συγκεκριμένες, προηγμένες λειτουργίες call center, όπως mobility, με σταθερό και κινητό όπου κι αν βρίσκονται και διασύνδεση του IP PBX με τρίτες εφαρμογές (ERP/CRM κ.λπ.), ταιριάζουν καλύτερα για μία λύση IP PBX/UC στο χώρο τους με SIP Trunk.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Δείτε το κόστος επικοινωνίας σας να μειώνεται με την λύση On-Premise PBX της Digimark