IT MANAGED SERVICES
Flexible end user & infrastructure management solutions
Οι Managed Services Providers είναι μία επέκταση του οργανισμού σας, που σας βοηθά να παρακολουθείτε τον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο της πληροφορικής διαχειρίζοντας την καθημερινή χρήση της ΙΤ υποδομής σας ή παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες στον στρατηγικό σχεδιασμό και στα τωρινά και μελλοντικά σας projects.
Η Digimark είναι κορυφαίος πάροχος Managed Services, προσφέροντας εκτεταμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες και λύσεις που θα σας βοηθήσουν να υποστηρίξετε τις ακριβείς ανάγκες σας, όποτε και όπου αυτές απαιτούνται.
Μόλις λάβετε την απόφαση να υιοθετήσετε τα Managed Services, το επόμενο βήμα είναι να αποφασίσετε πού χρειάζεστε βοήθεια. Η Digimark έχει ομαδοποιήσει τα Managed Services σε δύο βασικές ομάδες end user support και infrastructure management.
Στη συνέχεια, μπορείτε να προσαρμόσετε την υπηρεσία που έχει ανάγκη η επιχείρηση σας με χρόνους απόκρισης SLA και ώρες κάλυψης για να ταιριάζει με τις λειτουργίες της.
Αναγνωρίζουμε ότι η λήψη της απόφασης για παράδοση μέρους ή όλης της λειτουργίας IT σε έναν εξωτερικό συνεργάτη είναι σημαντική και η ομαλή μετάβαση είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας συνεχιζόμενης συνεργασίας.
Με την Digimark, είστε σε ασφαλή χέρια. Η δοκιμασμένη μεθοδολογία μετάβασης μας βασίζεται σε χρόνια εμπειρίας της εταιρείας
Όχι μόνο γιατί κατέχουμε πιστοποιητικά ασφαλείας και ποιότητας ISO 27001 και 9001 σε όλες μας τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και γιατί μέσα από αυτό παρέχουμε στους πελάτες μας δωρεάν security vulnerability assessment, ώστε να τους βοηθάμε να διορθώνουν κενά ασφαλείας προληπτικά, όπου κι αν εμφανίζονται στην ΙΤ υποδομή τους. Δυνατότητα παρακολούθησης και διαχείρισης της υποδομής σας 24×7, ώστε να είστε σίγουροι για την ασφάλεια της υποδομής σας.
Σας παρέχουμε μέσα από ένα self-service portal technology υπηρεσίες που μπορεί να γίνουν απομακρυσμένα με 100% ακρίβεια και ταχύτητα, όπως password resets, δημιουργία νέων χρηστών, εγκατάσταση εφαρμογών, security updates, patching κλπ.
Μπορούμε να γίνουμε μέρος της εταιρίας σας και να δείτε σε αυτό το μοντέλο λειτουργίας αύξηση της παραγωγικότητας των χρηστών σας μέχρι 55%, ως προς τη λειτουργία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Ένα βασικό πλεονέκτημα που μας διαφοροποιεί από του άλλους Managed Service Providers είναι ότι παρέχουμε με σύμβαση υψηλούς χρόνους διαθεσιμότητας τεχνικών και τεχνικής ανταπόκρισης στην επίλυση προβλημάτων. Για παράδειγμα, μπορούμε να σας παρέχουμε επίλυση προβλήματος από τηλεφωνική κλήση στο 100% από την πρώτη φορά.
Στην Digimark το customer service είναι η #1 προτεραιότητα, με τους δείκτες εξυπηρέτησης των πελατών μας, NPS και KPIs γύρω από την ικανοποίηση τους να αντανακλούν σε αυτό.