ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ MANAGED SERVICES ?

Οι Managed Services Providers είναι μία επέκταση του οργανισμού σας, που σας βοηθά να παρακολουθείτε τον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο της πληροφορικής διαχειρίζοντας την καθημερινή χρήση της ΙΤ υποδομής σας ή παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες στον στρατηγικό σχεδιασμό και στα τωρινά και μελλοντικά σας projects.

Η Digimark είναι κορυφαίος πάροχος Managed Services, προσφέροντας εκτεταμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες και λύσεις που θα σας βοηθήσουν να υποστηρίξετε τις ακριβείς ανάγκες σας, όποτε και όπου αυτές απαιτούνται.

MANAGED SERVICES

Complete, End-To-End ICT Services

  • Hybrid IT, Cloud & Infrastructure
  • Data And Managed Network Services
  • End-User Managed IT Services
  • Voice, Business Internet & Unified Communications
  • IT Security
  • Remote Worker Support

End-User Managed IT Services

  • Managed Desktop Services
  • Desktop-as-a-Service (DaaS)
  • Centralized IT Services
  • Managed Office 365 Setup

Digital Workspace Solutions

  • Process Automation and Digitization
  • Intranet Services
  • Office 365 & Content Migration
  • Custom Application Development
  • Digital Workspace Services

Hybrid IT, Cloud & Infrastructure 

  • Managed Infrastructure Services
  • Managed Hybrid IT
  • Azure Management Services 
  • Hyperconverged Infrastructure
  • Colocation
  • Business Continuity

Data And Management Network Services 

  • SD-WAN, MPLS & Hybrid Network
  • Managed Network Devices
  • Business Internet Service
  • Microsoft ExpressRoute & Connect
  • Network Security Services
  • VPN Setup Guides

IT Security

  • Network Security Services
  • Email Security
  • Security Consulting

Βασικα χαρακτηριστικα

Managed Services 

managed serivces
  • Customise your own IT service
  • Provide scale and flexibility to your business
  • Expertise, resource and technology without the investment – Εμπειρία, πόροι και τεχνολογία χωρίς επένδυση
  • Σταθερό μηνιαίο κόστος
  • 24/7/365 Support
  • Digimark portal για να μπορούν οι χρήστες σας να καταχωρούν tickets και Services requests
  • Tailored monthly service reporting and contracted SLAs
Managed Services

IT Support : Που και ποτε την χρειαζεστε

Μόλις λάβετε την απόφαση να υιοθετήσετε τα Managed Services, το επόμενο βήμα είναι να αποφασίσετε πού χρειάζεστε βοήθεια. Η Digimark έχει ομαδοποιήσει τα Managed Services σε δύο βασικές ομάδες end user support και infrastructure management.

Στη συνέχεια, μπορείτε να προσαρμόσετε την υπηρεσία που έχει ανάγκη η επιχείρηση σας με χρόνους απόκρισης SLA και ώρες κάλυψης για να ταιριάζει με τις λειτουργίες της.

Μπορουν τα IT Managed Services

να βοηθησουν την επιχειρηση σασ;

IT

Για κάθε επιχείρηση οι λόγοι που μπορεί να έχει ανάγκη τα managed services διαφέρουν. 

Για τις περισσότερες οι κύριοι λόγοι είναι:

  • Επιχειρηματική ανάπτυξη
  • Υιοθέτηση νέας τεχνολογίας 
  • Συγχωνεύσεις και εξαγορές 
  • Είσοδος σε νέες αγορές 
  • Επιχειρηματική ευελιξία
  • 24/7 υποστήριξη
  • IT skills gap
  • Αυξανόμενο κόστος πληροφορικής 
  • Προβλέψιμο μηνιαίο κόστος 

Ευκολη διαδικασια μεταβασης σε Managed Υπηρεσιες

Αναγνωρίζουμε ότι η λήψη της απόφασης για παράδοση μέρους ή όλης της λειτουργίας  IT σε έναν εξωτερικό συνεργάτη είναι σημαντική και η ομαλή μετάβαση είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας συνεχιζόμενης συνεργασίας.

Με την Digimark, είστε σε ασφαλή χέρια. Η δοκιμασμένη μεθοδολογία μετάβασης μας βασίζεται σε χρόνια εμπειρίας της εταιρείας

Ακολουθώντας απλά βήματα, θα μεταφέρουμε το σύνολο ή μέρος της υπηρεσίας IT από την επιχείρηση σας σε εμάς, ομαλά, αποτελεσματικά και έγκαιρα.

Γιατι να διαλεξετε την Digimark?

1. Για να έχετε υποστήριξη από μία ομάδα εξειδικευμένων:

 

Μία μεγάλη ομάδα που είναι Service Desk Agents, Managed Services Consultants, Fleet Managers, Service Delivery Manager και Client Manager,όλοι θα γνωρίζουν την εταιρία σας σαν να ήταν στελέχη της στον τομέα του ΙΤ και θα είναι επιφορτισμένοι για να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

2. Παρέχουμε υψηλού επιπέδου ασφάλεια:

 

Όχι μόνο γιατί κατέχουμε πιστοποιητικά ασφαλείας και ποιότητας ISO 27001 και 9001 σε όλες μας τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και γιατί μέσα από αυτό παρέχουμε στους πελάτες μας δωρεάν security vulnerability assessment, ώστε να τους βοηθάμε να διορθώνουν κενά ασφαλείας προληπτικά, όπου κι αν εμφανίζονται στην ΙΤ υποδομή τους. Δυνατότητα παρακολούθησης και διαχείρισης της υποδομής σας 24×7, ώστε να είστε σίγουροι για την ασφάλεια της υποδομής σας.

3. Αυτοματοποίηση ενεργειών και διαφάνεια:

 

Σας παρέχουμε μέσα από ένα self-service portal technology υπηρεσίες που μπορεί να γίνουν απομακρυσμένα με 100% ακρίβεια και ταχύτητα, όπως password resets, δημιουργία νέων χρηστών, εγκατάσταση εφαρμογών, security updates, patching κλπ.

4. On-site support as-standard:

 

Μπορούμε να γίνουμε μέρος της εταιρίας σας και να δείτε σε αυτό το μοντέλο λειτουργίας αύξηση της παραγωγικότητας των χρηστών σας μέχρι 55%, ως προς τη λειτουργία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

5. Κορυφαία SLAs και χρόνοι επίλυσης προβλημάτων:

 

Ένα βασικό πλεονέκτημα που μας διαφοροποιεί από του άλλους Managed Service Providers είναι ότι παρέχουμε με σύμβαση υψηλούς χρόνους διαθεσιμότητας τεχνικών και τεχνικής ανταπόκρισης στην επίλυση προβλημάτων. Για παράδειγμα, μπορούμε να σας παρέχουμε επίλυση προβλήματος από τηλεφωνική κλήση στο 100% από την πρώτη φορά.

6. Πελατοκεντρική Διαχείριση:

 

Στην Digimark το customer service είναι η #1 προτεραιότητα, με τους δείκτες εξυπηρέτησης των πελατών μας, NPS και KPIs γύρω από την ικανοποίηση τους να αντανακλούν σε αυτό.

Γιατι να διαλεξετε την Digimark?

Για να έχετε υποστήριξη από μία ομάδα εξειδικευμένων:

 

Μία μεγάλη ομάδα που είναι Service Desk Agents, Managed Services Consultants, Fleet Managers, Service Delivery Manager και Client Manager,όλοι θα γνωρίζουν την εταιρία σας σαν να ήταν στελέχη της στον τομέα του ΙΤ και θα είναι επιφορτισμένοι για να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Παρέχουμε υψηλού επιπέδου ασφάλεια:

 

Όχι μόνο γιατί κατέχουμε πιστοποιητικά ασφαλείας και ποιότητας ISO 27001 και 9001 σε όλες μας τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και γιατί μέσα από αυτό παρέχουμε στους πελάτες μας δωρεάν security vulnerability assessment, ώστε να τους βοηθάμε να διορθώνουν κενά ασφαλείας προληπτικά, όπου κι αν εμφανίζονται στην ΙΤ υποδομή τους. Δυνατότητα παρακολούθησης και διαχείρισης της υποδομής σας 24×7, ώστε να είστε σίγουροι για την ασφάλεια της υποδομής σας.

Αυτοματοποίηση ενεργειών και διαφάνεια:

 

Σας παρέχουμε μέσα από ένα self-service portal technology υπηρεσίες που μπορεί να γίνουν απομακρυσμένα με 100% ακρίβεια και ταχύτητα, όπως password resets, δημιουργία νέων χρηστών, εγκατάσταση εφαρμογών, security updates, patching κλπ.

On-site support as-standard:

 

Μπορούμε να γίνουμε μέρος της εταιρίας σας και να δείτε σε αυτό το μοντέλο λειτουργίας αύξηση της παραγωγικότητας των χρηστών σας μέχρι 55%, ως προς τη λειτουργία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Κορυφαία SLAs και χρόνοι επίλυσης προβλημάτων:

 

Ένα βασικό πλεονέκτημα που μας διαφοροποιεί από του άλλους Managed Service Providers είναι ότι παρέχουμε με σύμβαση υψηλούς χρόνους διαθεσιμότητας τεχνικών και τεχνικής ανταπόκρισης στην επίλυση προβλημάτων. Για παράδειγμα, μπορούμε να σας παρέχουμε επίλυση προβλήματος από τηλεφωνική κλήση στο 100% από την πρώτη φορά.

Πελατοκεντρική Διαχείριση:

 

Στην Digimark το customer service είναι η #1 προτεραιότητα, με τους δείκτες εξυπηρέτησης των πελατών μας, NPS και KPIs γύρω από την ικανοποίηση τους να αντανακλούν σε αυτό.

Γιατι να διαλεξετε την Digimark?

Για να έχετε υποστήριξη από μία ομάδα εξειδικευμένων:

 

Μία μεγάλη ομάδα που είναι Service Desk Agents, Managed Services Consultants, Fleet Managers, Service Delivery Manager και Client Manager,όλοι θα γνωρίζουν την εταιρία σας σαν να ήταν στελέχη της στον τομέα του ΙΤ και θα είναι επιφορτισμένοι για να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Παρέχουμε υψηλού επιπέδου ασφάλεια:

 

Όχι μόνο γιατί κατέχουμε πιστοποιητικά ασφαλείας και ποιότητας ISO 27001 και 9001 σε όλες μας τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και γιατί μέσα από αυτό παρέχουμε στους πελάτες μας δωρεάν security vulnerability assessment, ώστε να τους βοηθάμε να διορθώνουν κενά ασφαλείας προληπτικά, όπου κι αν εμφανίζονται στην ΙΤ υποδομή τους, με δυνατότητα παρακολούθησης και διαχείρισης της υποδομής σας 24×7.

Αυτοματοποίηση ενεργειών και διαφάνεια:

 

Σας παρέχουμε μέσα από ένα self-service portal technology υπηρεσίες που μπορεί να γίνουν απομακρυσμένα με 100% ακρίβεια και ταχύτητα, όπως password resets, δημιουργία νέων χρηστών, εγκατάσταση εφαρμογών, security updates, patching κλπ.

On-site support as-standard:

 

Μπορούμε να γίνουμε μέρος της εταιρίας σας και να δείτε σε αυτό το μοντέλο λειτουργίας αύξηση της παραγωγικότητας των χρηστών σας μέχρι 55%, ως προς τη λειτουργία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Κορυφαία SLAs και χρόνοι επίλυσης προβλημάτων:

 

Ένα βασικό πλεονέκτημα που μας διαφοροποιεί από του άλλους Managed Service Providers είναι ότι παρέχουμε με σύμβαση υψηλούς χρόνους διαθεσιμότητας τεχνικών και τεχνικής ανταπόκρισης στην επίλυση προβλημάτων. Για παράδειγμα, μπορούμε να σας παρέχουμε επίλυση προβλήματος από τηλεφωνική κλήση στο 100% από την πρώτη φορά.

Πελατοκεντρική Διαχείριση:

 

Στην Digimark το customer service είναι η #1 προτεραιότητα, με τους δείκτες εξυπηρέτησης των πελατών μας, NPS και KPIs γύρω από την ικανοποίηση τους να αντανακλούν σε αυτό.

Επικοινωνηστε μαζι μασ

Η ομάδα της Digimark είναι έτοιμη και περιμένει να κατανοήσει τις προκλήσεις σας αλλά και να δει πώς μπορεί να σας βοηθήσει.