Η λύση ERP της Digimark, βασισμένη στην πλατφόρμα της SOFT1, για τον κλάδο της Αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ένα προηγμένο, δυναμικό πακέτο λογισμικού που αυτοματοποιεί όλες τις επιχειρηματικές διαδικασίες τόσο σε συνεργεία όσο και σε επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων. Παρέχει έναν ολοκληρωμένο κύκλο για τις λειτουργίες, τη διαχείριση και την παρακολούθηση της εκάστοτε επιχείρησης. Η Digimark, με την ολοκληρωμένη λύση ERP για συνεργεία και επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων, επιτρέπει στην επιχείρηση σας να βελτιώνει αποτελεσματικά την επιχειρηματική της διαδικασία με την υπάρχουσα ροή εργασίας. Η Digimark εξοικονομεί στην επιχείρηση σας χρόνο και χρήμα, μειώνοντας τη πιθανότητα ανθρώπινου λάθους.

εφαρμογεσ

Αναφορές που διαθέτει η εφαρμογή :

    • Καταστάσεις αγορών πρόκειται για πολυκριτηριακές και πολυεπίπεδες αναφορές
    • Καταστάσεις πωλήσεων με εμφάνιση αποτελεσμάτων για κάθε πώληση
    • Αναφορά stock μέρος της οποίας είναι η λογιστική απογραφή των μεταχειρισμένων

Εφαρμογή Διαχείρισης Εμπορίας Αυτοκινήτων

Χαρακτηριστικά

  • Διαχείριση και παρακολούθηση στόλου οχημάτων και χρηματοδοτικών προγραμμάτων
  • Προσφορά αγοράς μεταχειρισμένου με αναλυτική περιγραφή του οχήματος και παρακολούθηση προσφορών με δυνατότητα για push sales
  • Πληροφορίες για την επιχείρηση με στοιχεία όπως: store locator και διαθεσιμότητα οχημάτων με βάση τα χαρακτηριστικά.
  • Δυνατότητα μιας καταχώρησης αυτοκινήτου με ταυτόχρονη δημοσίευση στο site της εταιρείας και σε sites αγγελιών
  • Παραγγελία οχήματος είτε απευθείας από τον πελάτη ή από την επιχείρηση
  • Ισοζύγιο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με εμφάνιση αξίας εισαγωγών, εξαγωγών, stock, υπολογισμό κόστους πωληθέντων, μεικτού κέρδους, χρηματοοικονομικού κόστους και στατιστικού κέρδους

Εφαρμογή διαχείρισης Service αυτοκινήτων

Λειτουργίες

  • Αναλυτική καταγραφή δραστηριοτήτων συνεργείου
  • Δυνατότητα διαχείρισης ραντεβού Συνεργείου
  • Εγγυήσεις
  • Παρακολούθηση Εργασιών ανά Τεχνικό
  • Πλήρης Παρακολούθηση Εντολών Εργασίας
  • Διαχείριση Αποθεμάτων, Αγορών – Πωλήσεων Ανταλλακτικών
  • Πλήρες Ιστορικό Οχημάτων ανά Πελάτη
  • Σύνδεση Εργασίας με Συγκεκριμένο Ανταλλακτικό
  • Παρακολούθηση ανταλλακτικών με Serial Number, Εγγυήσεις, Παρτίδες
  • Εκτύπωση Βιβλίου Εισερχομένων – Εξερχομένων
  • Αντικαταστάσεις Καταλυτών. Εξαγωγή Αρχείου Καταλυτών για το Υπουργείο
  • Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων και παρακολούθηση ΚΤΕΟ οχημάτων με αυτόματη ενημέρωση της Reception αλλά και του Πελάτη, δυνατότητα αποστολής sms και e-mail
  • Παρακολούθηση πορείας αυτοκινήτου στο service μέσω web

Οφέλη

  • Υψηλός βαθμός ικανοποίησης πελατών
  • Λειτουργική αποδοτικότητα
  • Μείωση Λειτουργικού κόστους
  • Αναλυτικές καταστάσεις αποτελεσμάτων που βοηθούν στη λήψη αποφάσεων.
  • Παρακολούθηση Πελατών
  • Εφαρμογή για tablet/smartphone
  • Αυτόματη του ειδοποίηση προσφορών
  • Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών
  • B2B-B2C Περιβάλλον

 

Πλατφόρμα Διαχείρισης Rent a Car

 

Σχεδιασμένο από εσάς για εσάς

Το Digi Rental είναι σχεδιασμένο σε συνεργασία με επιχειρήσεις ενοικιάσεων αυτοκινήτων και αναπτύσσεται συστηματικά για να καλύπτει τις αυξανόμενες  επιχειρηματικές σας ανάγκες. Τα Στελέχη μας διατηρουν καθημερινή επαφή με τους πελάτες μας ώστε να καταγράφουν και να αξιολογουν τις νέες ανάγκες  όπως αυτές προκύπτουν. Είναι βασική μας επιδίωξη να βελτιώνουμε την εμπειρία χρήσης του προγράμματος, γι’ αυτό και διανέμονται 6-8 αναβαθμίσεις ετησίως, που βασίζονται κυρίως σε παρατηρήσεις και αιτήματα χρηστών του προγράμματος.

Πλήρες σύστημα ERP

Το Digi Rental είναι ένα πλήρες πρόγραμμα οργανωτικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης, σχεδιασμένο για εταιρείες ενοικιάσεως οχημάτων,  μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων Συνεργείου και διαχείρισης franchise. Μπορείτε να  διαχειριστείτε, να διεκπεραιώσετε, να τιμολογήσετε και να πραγματοποιήστε όλες τις απαραίτητες εργασίες. Βασίζεται στο επιτυχημένο ERP της εταιρίας Softone.

Φορολογικά Ενημερωμένο

Το Digi Rental έχει δημιουργηθεί ώστε να  εξυπηρετεί όλες τις φορολογικές απαιτήσεις όπως διαμορφώνονται από την φορολογική νομοθεσία.

Μέρος της δέσμευσης μας απέναντι σας είναι ότι το πρόγραμμα μας αναπροσαρμόζεται και τώρα και στο μέλλον, ώστε  να ανταποκρίνεται πάντα  στις φορολογικές αλλαγές  που πιθανώς να προκύψουν.

Δυναμικό Reporting

Τα reports του Digi Rental μπορούν να παραμετροποιηθούν βάσει φίλτρων και προσθαφαίρεση στοιχείων.Τα διαμορφωμένα reports  μπορούν να αποθηκευτούν και να ανακαλεστούν οποιαδήποτε στιγμή. Όλα τα reports μπορούν να εξαχθούν σε μορφή Microsoft excel, PDF και να σταλούν με email.

ΟΦΕΛΗ

  • Υψηλός βαθμός ικανοποίησης πελατών
  • Λειτουργική αποδοτικότητα
  • Μείωση Λειτουργικού κόστους
  • Αναλυτικές καταστάσεις αποτελεσμάτων που βοηθούν στη λήψη αποφάσεων.
  • Παρακολούθηση Πελατών
  • Εφαρμογή για tablet/smartphone
  • Αυτόματη ειδοποίηση προσφορών
  • Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών
  • B2B-B2C Περιβάλλον

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Δυνατότητα σύνδεσης πρακτορείων και brokers με γέφυρα XML
  • Δυνατότητα σύνδεσης με την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας
  • Διαχείριση συντήρησης στόλου
  • Διαχείριση garage και αποθήκης 
  • Διαχείριση όλων των σχετικών εξόδων
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση για συντήρηση και επισκευές
  • Διαχείριση και παρακολούθηση Διαθεσιμότητας
  • Πίνακας στόλου
  • Υποστήριξη τιμοκαταλόγων, συμφωνιών και ειδικών τιμών
  • Μηνιαία τιμολόγηση ή ανά ενοικίαση
  • Κεντρικό σύστημα διαχείρισης τιμών
  • Αυτόματες Ειδοποιήσεις

Αν ενδιαφέρεστε για ΔΩΡΕΑΝ παρουσίαση της Λύσης