Η λύση EyeAssist της Digimark A.E. ενσωματώνει την τεχνολογία ΙΟΤ με Smart Glasses και διευκολύνει μέσω μιας εξελιγμένης διαδικτυακής πλατφόρμας την εγκατάσταση, τη συντήρηση και την επισκευή μηχανών και συστημάτων σε πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την παραγωγικότητα της εταιρείας και μειώνοντας τα κόστη της.
Το κέντρο ελέγχου μέσω του Web View Portal μπορεί να δει ακριβώς ότι βλέπει ο απομακρυσμένος χειριστής στο περιβάλλον του και να επικοινωνήσει μαζί του μέσω φωνής, κειμένου, εικόνας, PDF φακέλων και screen-sharing, καθώς και να ενεργοποιήσει πολλαπλή επικοινωνία με πολλούς χρήστες. Η λύση της Digimark που βασίζεται σε τεχνολογία Smart Glasses είναι σε θέση να μοιράζεται πληροφορίες μεταξύ φορέων παροχής υπηρεσιών πεδίου και υπηρεσιών υποστήριξης. Μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά τους χρήστες με δύσκολες εργασίες, έχοντας διαθέσιμα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, παρακολουθώντας προσεκτικά την απομακρυσμένη κατάσταση. Αυτό αυξάνει την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των πελατών, με αποτέλεσμα μειωμένο κόστος και αυξημένα έσοδα.
Όταν κάποιος εκτελεί μια εργασία, τα έξυπνα γυαλιά το δείχνουν μέσω του Διαδικτύου σε έναν μηχανικό μίλια μακριά. Οι μηχανικοί μπορούν με την βοήθεια του λογισμικού της Digimark να βοηθήσουν εξ αποστάσεως τους φορείς παροχής υπηρεσιών on-site και να προσφέρουν υποστήριξη επίλυσης ζητημάτων σε εύθετο χρόνο. Από την πλευρά τους, οι χειριστές στην επιτόπια υποστήριξη μπορούν να έχουν και τα δύο χέρια ελεύθερα να διορθώσουν ένα μηχάνημα και είναι σε θέση να εκτελέσουν ελεύθερα τη δουλειά τους.
Η λύση EyeAssist θα απλουστεύσει την διαδικασία τεχνικών απαιτήσεων στη ναυτιλία και δίνοντας άμεση και live σύνδεση των technical και marine officers με το crew σε περιπτώσεις αντιμετώπισης κρίσεων, όπως βλάβες στο engine room στο deck κ.λ.π.

Μια άλλη πραγματική περίπτωση χρήσης για παράδειγμα, θα ήταν η ακόλουθη:
Το κύριο σύστημα λίπανσης του κινητήρα, με βάση τα στοιχεία τεχνικού τμήματος της εταιρείας, χρειάζεται προσαρμογή στο μείγμα και την ποσότητα που εγχέεται γύρω από τους κυλίνδρους Main Engine. Με την πολυπλοκότητα των νέων συστημάτων και των νέων τύπων ηλεκτρικά προσαρμοσμένου Main Engine, ένας άπειρος αρχιμηχανικός ή μέλος του πληρώματος στο κατάστρωμα θα μπορούσε να αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα στον προγραμματισμό και την παρακολούθηση της διαδικασίας.
Στο κατάστρωμα, το πλήρωμα αντιμετωπίζει συχνά προβλήματα κατανόησης πιο περίπλοκων διαδικασιών η έλλειψη γνώσεων σχετικά με νέα συστήματα (λιπαντικά, ηλεκτρομηχανικό ME κτλ.) και επιπλέον μειονεκτήματα όπως η κόπωση ενδέχεται να δημιουργήσουν κρίσιμες δυσκολίες στην άρτια ολοκλήρωση της εργασίας.
Το κόστος που συνδέεται με τέτοιες εργασίες θα μπορούσε να περιορίζεται μόνο στο χρόνο που χάθηκε, που και πάλι θα μπορούσε να αποτελεί απώλεια κερδών από άλλες εργασίες που θα μπορούσαν να γίνουν, π.χ., καθαρισμός παρακράτησης φορτίου, αλλά και σε πιο σοβαρές, όπως το κλείσιμο ME που θα μπορούσε να δημιουργήσει πολλαπλάσια απώλεια εσόδων και νομικές διαδικασίες με επιπτώσεις P&I και ασφάλιση.
Ένα μικρό κόστος της λύσης EyeAssist της Digimark θα μπορούσε να εξαλείψει τέτοιες on shore coms καθυστερήσεις και να ανακουφίσει το άγχος του πληρώματος λαμβάνοντας οδηγίες σε πραγματικό χρόνο για πιο περίπλοκες διαδικασίες όπως το παραπάνω παράδειγμα ή κατά την εκτέλεση άλλων πολύπλοκων ενεργειών, για παράδειγμα αλλαγές στην κορώνα του εμβόλου και άλλες διαδικασίες συντήρησης. Αυτό θα έδινε στη διοίκηση και στο τεχνικό τμήμα τη διαβεβαίωση και την εμπιστοσύνη ότι οι οδηγίες τους ακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο όπως θα έπρεπε και η πραγματική παρακολούθηση εκτελείται αποτελεσματικά.
Χαρακτηριστικά
- Secure Encrypted Video Screaming
- Augmented Reality
- Full Integration in company systems
- Λήψη Βίντεο
- Real Time
- Επεξεργασία εικόνας
- Λήψη Ανάλυσης
- Έγγραφα
- Indexed Videos
- Red Dot
- Multiplatform
Οφέλη
- Αποδοτικότητα
- Συγκέντρωση και χωρίς χέρια
- Χρησιμοποιήστε breaking-edge technology για να εξελιχθείτε
- Αύξηση παραγωγικότητας
- Ευελιξία
Γνωρίστε την Λύση EyeAssist http://eyeassist.gr/