Πως η Digimark ενοποίησε την επικοινωνία της Bluegr σε Κρήτη και Αττική

Η BlueGR Hotels & Resorts απολαμβάνει εξελιγμένη εμπειρία επικοινωνίας με τη λύση 3CX Hotel IP PBX της Digimark

 

Περίληψη

Η BlueGR Hotels & Resorts, με πολυτελείς μονάδες φιλοξενίας στην Αττική και την Κρήτη (Minos Palace, Minos Beach, Candia Park), αντιμετώπιζε προκλήσεις στην ενοποίηση και διαχείριση των γραμμών της.

Με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας, τη μείωση των λειτουργικών εξόδων και την αξιοποίηση της υπάρχουσας υποδομής, η Blue GR εμπιστεύτηκε τη Digimark για μια ολοκληρωμένη λύση IP τηλεφωνικού κέντρου.

Προκλήσεις

Η Blue GR λειτουργούσε με ένα πολύπλοκο και κοστοβόρο σύστημα επικοινωνίας:

  • Τέσσερις διαφορετικές τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρετούσαν τις μονάδες, με δυσκολίες συντήρησης και υψηλά κόστη.
  • Η μονάδα της Αττικής (50 δωμάτια) και οι τρεις μονάδες της Κρήτης (600 δωμάτια συνολικά) λειτουργούσαν με συμβατικά τηλεφωνικά συστήματα.
  • Υπήρχε ανάγκη για ενοποίηση των απομακρυσμένων μονάδων, καθώς και για βελτίωση της διαχείρισης επικοινωνιών.

Next Generation IP Τηλεφωνικό κέντρο

Η Digimark σχεδίασε και υλοποίησε μια ευέλικτη λύση σύμφωνα με τις ανάγκες της Blue GR, χωρίς αλλαγές στην υφιστάμενη υποδομή:

  1. Εγκατάσταση 3CX IP PBX στο Minos Palace, διασυνδεδεμένο με τα άλλα δύο ξενοδοχεία μέσω VPN
  2. Ενοποίηση των τηλεφωνικών κέντρων σε Αττική και Κρήτη μέσω της πλατφόρμας 3CX IP Telephony για δωρεάν επικοινωνία μεταξύ των μονάδων
  3. Ενσωμάτωση με το λογισμικό PMS των ξενοδοχείων
  4. Ενεργοποίηση Hotel Module, με λειτουργίες όπως Check-in/Check-out και Wake-up Calls

Αποτελέσματα

Με την υλοποίηση της λύσης από τη Digimark, η BlueGR Hotels & Resorts πέτυχε:

  • Μείωση κόστους: Κατάργηση της πολυπλοκότητας για τη συντήρηση τεσσάρων παρόχων και μείωση λειτουργικών εξόδων.
  • Σύγχρονη επικοινωνία: Βελτιωμένη ταχύτητα, αξιοπιστία και ευελιξία στην εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία.
  • Απρόσκοπτη σύνδεση: Μεταξύ των ξενοδοχειακών μονάδων, παρέχοντας δυνατότητα επικοινωνίας από παντού.
  • Στατιστικά και reporting: Καλύτερη παρακολούθηση της απόδοσης και της χρήσης των επικοινωνιών.

Κοινός Στόχος

Η συνεργασία της Blue GR Hotels & Resorts με τη Digimark αποδεικνύει πώς η σωστή τεχνολογία μπορεί να μεταμορφώσει την επικοινωνία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Η επιτυχία αυτού του έργου τονίζει τη δέσμευση της Digimark να προσφέρει λύσεις που συνδυάζουν οικονομία, αποδοτικότητα και ευκολία.

Επικοινωνήστε με τη Digimark για να δείτε πώς μπορούμε να ενισχύσουμε και τη δική σας επιχείρηση.

error: Content is protected !!
This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
Μετάβαση στο περιεχόμενο