Γενικά
Εταιρεία: ΑΡΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ Α.Ε. – ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ
Κλάδος: Τρόφιμα
Προϊόν: 3CX
Installation Sites: 3
Εταιρικό Προφίλ
Η Αρτοβιομηχανία ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ Α.Ε. έχει ακολουθήσει μία επιτυχημένη πορεία, ξεκινώντας το 1950 από έναν φούρνο στην Σαντορίνη. Ως οικογενειακή επιχείρηση, λειτούργησε έως το 1989, χρονιά κατά την οποία απέκτησε τη σημερινή νομική της μορφή: Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε..
Ανάγκη – Στόχος
Η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες που επιφέρει Ψηφιακός Μετασχηματισμός των επιχειρήσεων, αναζητούσε λύση Unified Communications, με στόχο να αυξήσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων της την ασφάλεια των διαδικασιών και την καινοτομία της. Αντιμέτωπη με τις καθημερινές προκλήσεις της εσωτερικής επικοινωνίας, αναζητούσε μια λύση ευέλικτη, επεκτάσιμη και ικανή να υποστηρίξει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των χρηστών. Η εταιρεία απευθύνθηκε στην Digimark, η οποία αφού κατέγραψε τις ανάγκες του ομίλου πρότεινε, σχεδίασε και υλοποίησε λύση Unified Communications με τηλεφωνικό κέντρο IP από την 3CX.
Λύση
Το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια του λογισμικού, τις τηλεφωνικές συσκευές καθώς και υπηρεσίες εγκατάστασης και παραμετροποίησης.
Η λύση που πρότεινε και εγκατέστησε η Digimark περιλαμβάνει IP τηλεφωνικά κέντρα διασυνδεδεμένα μεταξύ. Σε κάθε σημείο παρουσίας του πελάτη, εγκαταστάθηκε IP PBX με λογισμικό της εταιρείας 3CX.
Τα κέντρα που εγκατέστησε η Digimark βρίσκονται σε 3 διαφορετικά Sites στα εργοστάσια της Αθήνας, στο ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ και στο εργοστάσιο της Ρουμανίας αντίστοιχα.
Οι πιστοποιημένοι μηχανικοί της Digimark, πραγματοποίησαν παραμετροποίηση σύμφωνα με τις απαιτήσεις και ανάγκες του πελάτη.
Κάθε επιμέρους τηλεφωνικό κέντρο διασυνδέθηκε με τα υπόλοιπα μέσω tunneling (secure connection) προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια επικοινωνίας των χρηστών.
Δυνατότητα ΔΩΡΕΑΝ επικοινωνίας μεταξύ χρηστών των διασυνδεδεμένων τηλεφωνικών κέντρων.
Η λύση της Digimark καθιστά δυνατή και δωρεάν την επικοινωνία των χρηστών του ενός τηλεφωνικού κέντρου με χρήστη άλλου τηλεφωνικού κέντρο καλώντας απλά τον εσωτερικό του αριθμό είτε όταν βρίσκεται στο σταθερό το κινητό και στον H/Y ή το Tablet.
Δυνατότητα VideoConference
Με την λύση της 3CX παρέχεται στους χρήστες η δυνατότητα για δωρεάν videoconference μέσω εφαρμογής της 3CX.
Δυνατότητες Mobillity και Remote χρήσης του τηλεφωνικού κέντρου
Με την λύση της Digimark, οι εργαζόμενοι και τα στελέχη του ομίλου και οι οδηγοί των φορτηγών μπορούν να πραγματοποιούν, να δέχονται κλήσεις και να διαχειρίζονται το κέντρο από οπουδήποτε μέσω Smartphone, Tablet και laptop με την χρήση εφαρμογής iOS και Android.
Αποτελέσματα
Με τις δυνατότητες του 3CX οι χρήστες δεν είναι πλέον εξαρτώμενοι από το τηλέφωνο του γραφείου αφού μπορούν εύκολα να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν κλήσεις από οπουδήποτε.
Η λύση της Digimark βελτίωσε την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία του ομίλου. Η καλύτερη διαχείριση των εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με χρήση Webclient, Apps, καταγραφής κλήσης, HelpDesk και γραμμής καταναλωτών μείωσε σημαντικά τον αριθμό των αναπάντητων κλήσεων.
Η Digimark με την πολυετή της εμπειρία στον κλάδο των τηλεπικοινωνίων και λύσεων Unified Communications, μπόρεσε να ανταποκριθεί άμεσά στην ανάγκη της Αρτοβιομηχανίας Καραμολέγκος Α.Ε. και να της προτείνει την κατάλληλη λύση.
Με την λύση της Digimark, η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε. υιοθέτησε γρήγορα ένα σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας και αναδιάρθρωσε την εσωτερική και εξωτερική́ επικοινωνία της ώστε να ταιριάζει στη «νέα πραγματικότητα» και την Digital Transformation εποχή.
Testimonial
“Με την εγκατάσταση λύσης unified communications με IP PBX της 3cx από την Digimark στον όμιλο, αυξήθηκε η παραγωγικότητα και βελτιώθηκε η εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία, αφού παρέχει στους χρήστες εξελιγμένες δυνατότητες. Με το νέο IP τηλεφωνικό κέντρο οι εργαζόμενοι της εταιρείας είναι πλέον πιο αποτελεσματικοί και ευέλικτοι αφού δεν εξαρτώνται από τη συσκευή του γραφείου τους και μπορούν να είναι συνεχώς και από παντού συνδεδεμένοι με αυτό”