Ακάθεκτη η Digimark παρά την οικονομική κρίση. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στο e-business Κι ενώ πολλές εταιρείες του κλάδου δείχνουν να τα βρίσκουν σκούρα εν µέσω οικονοµικής κρίσης, η Digimark βρίσκεται εδώ για να µας αποδείξει ότι υπάρχει και η αισιόδοξη οπτική.
Και πώς να µην είναι αισιόδοξη, µε έργα στo ATEI Χαλκίδας και στην Groupon; Ο Ανδρέας Καβάφης, από το Τµήµα Μάρκετινγκ της Digimark, µίλησε στο Com Business για τα έργα της Digimark, τις λύσεις που προσφέρει, τα στοιχεία που τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισµό και τους στόχους της εταιρείας για το 2012. C.B.: Φέτος η Digimark έχει αναλάβει μερικά πολύ σημαντικά έργα, όπως η εγκατάσταση ασύρματου δικτύου στο ΑΤΕΙ Χαλκίδας. Μιλήστε μας λίγο για αυτό. A. K.: Τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το έργο της εγκατάστασης ασύρματου δικτύου στο ΑΤΕΙ Χαλκίδας ήταν δύο.
Αρχικά, η προϋπάρχουσα ενσύρματη δικτύωση του Ιδρύματος δεν μπορούσε να καλύψει τις σημερινές, αλλά και μελλοντικές απαιτήσεις των φοιτητών και του προσωπικού του, για αδιάλειπτη και απρόσκοπτη πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Απαιτήσεις που δημιουργούνται από τις νέες τάσεις της αγοράς για απεριόριστες «mobility» δυνατότητες και φυσικά «over the Internet», είτε αυτές αφορούν στον επαγγελματία είτε στο φοιτητή.
Η επιτακτική αυτή ανάγκη ώθησε τη διοίκηση του ΑΤΕΙ να πραγματοποιήσει διαγωνισμό, προκειμένου να αντικαταστήσει παλαιό σύστημα δικτύου με νέο και υπερσύγχρονο, προσφέροντας παράλληλα υψηλότατες ταχύτητες και ασύρματη κάλυψη δικτύου.