CTI και CRM λύση
Το CTI (computer telephony integration) είναι ένα λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο για διαχειρίζεται και να αναβαθμίζει τις λειτουργίες ενός IP τηλεφωνικού κέντρου. Συνδέοντας το τηλεφωνικό κέντρο με το CTI, οι δυνατότητες διαχείρισης και διανομής εισερχομένων κλήσεων που προσφέρονται είναι πολλαπλές, ενώ οι ενσωματωμένες λειτουργίες αυτόματης φωνητικής ανταπόκρισης (IVR) αλλά και ηχογράφησης είναι εργαλεία που προσθέτουν αξία στο τηλεφωνικό σας κέντρο. Ακόμα περισσότερο, το CTI σας δίνει την δυνατότητα άντλησης εξειδικευμένων και αναλυτικών στατιστικών για την αξιολόγηση των δυνατοτήτων της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης.
Η ενοποίηση CRM & CTI
Η λύση της Digimark ενοποιεί όλες τις διεργασίες του IP τηλεφωνικού κέντρου με το Softone CRM της εταιρείας μέσω του CTI λογισμικού. Δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο και αυτοματοποιημένο σύστημα εταιρικής επικοινωνίας.
In Coming Call View
Define Forms Per User Group or User
Τι προσφέρει?
- Αυτόματη ένδειξη εικόνας πελάτη με την κλήση χωρίς καμία επιπλέον ενέργεια.
- Δυνατότητες γρήγορης κλήσης, επανάκλησης και απόρριψης με το πάτημα ενός κουμπιού από τον υπολογιστή.
- Επιλογές ηχογράφησης κλήσεων με αυτόματη δημιουργία στατιστικών αρχείων.
- Εύκολη και αυτόματη ενημέρωση και μεταφορά δεδομένων και πληροφοριών, πελατών και προμηθευτών από τμήμα σε τμήμα.
- Αναλυτικά reports ληφθείσες, αναπάντητες εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.
- Ολοκληρωμένη εικόνα μελλοντικών αναγκών και αγοραστικών συνηθειών των πελατών.
- Συντομότερη διαδικασία πώλησης και aftersale υποστήριξης.
- Ταχύτερη επιστροφή επένδυσης του Softone.