Η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) δημιουργεί μια νέα διάσταση υπηρεσίες συντήρησης στον Ναυτιλιακό κλάδο. Ο μηχανικός χρησιμοποιεί SmartGlasses και με την υπηρεσία EyeAssist της Digimark, εκτελεί τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης.
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός και η ταχεία ανάπτυξη νέων τεχνολογιών μεταμορφώνουν τη βιομηχανία της Ναυτιλίας. Οι νέες καινοτομίες αυξάνουν την αποτελεσματικότητα και την ευελιξία των εργαζομένων. Ωστόσο, οι καινοτομίες αυτές δεν περιορίζονται πλέον σε προϊόντα και συστήματα αλλά φέρνουν την επανάσταση και στις υπηρεσίες συντήρησης πλοίων.
Η Digimark AE εισάγει την Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality) και τα SmartGlasses με την υπηρεσία EyeAssist στις υπηρεσίες εργασιών στον ναυτιλιακό κλάδο , δημιουργώντας μια εντελώς νέα διάσταση στις εργασίες επισκευής και συντήρησης.
Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) δεν έχει μόνο μία εφαρμογή. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια πληθώρα διαφορετικών εργασιών. Με τη βοήθεια της επαυξημένης πραγματικότητας, ένας field service engineer, ένα μέλος του πληρώματος ενός πλοίου ή το προσωπικό του ναυπηγείου έχει επαφή με την κατασκευάστρια εταιρία του μηχανολογικού εξοπλισμού και άμεση πρόσβαση στην παγκόσμια τεχνογνωσία ανεξάρτητα από το πού και πότε χρειάζεται βοήθεια.
Η χρήση της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) απλοποιεί την αντιμετώπιση προβλημάτων και επιταχύνει το Service μηχανών.
Καθιστά επίσης εργασίες όπως επιθεωρήσεις, μετρήσεις ευθυγράμμισης, επιτόπια μηχανική κατεργασία, ευθυγράμμιση αξόνων και θέση σε λειτουργία κάποια νέας κατασκευής πολύ πιο απλές και γρήγορες από πριν. Ο χρόνος και οι δυνατότητες εξοικονόμησης κόστους είναι τεράστιες.
Χιλιάδες μίλια μακριά
Η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων που διαφορετικά θα απαιτούσαν πολύ χρόνο για να επιλυθούν.
Τα SmartGlasses με την υπηρεσία EyeAssist, εξοπλισμένα με WiFi, Bluetooth, κάμερα και μικρόφωνο – επιτρέπουν την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο του τεχνικού, ο οποίος μπορεί να δει και να ακούσει ακριβώς τι συμβαίνει στο σκάφος, στην αποβάθρα ή σε ένα συνεργείο, ανεξάρτητα από το πόσο μακριά είναι η εγκατάσταση του πελάτη.
Ο εμπειρογνώμονας, που βρίσκεται πολύ μακριά από το σκάφος, μπορεί να δείξει σε έναν άπειρο μηχανικό πώς να κάνει τις επισκευές χρησιμοποιώντας εικόνες, εγχειρίδια και ακόμη και βίντεο. Όλα αυτά ενώ ο μηχανικός στο εργοτάξιο μπορεί να συνεχίσει να εργάζεται. Είναι σαν να έχετε δίπλα σας έναν πιστοποιημένο μηχανικό σέρβις υψηλού επιπέδου σε όλα τα πλοια και με πρόσθετο όφελος ότι αυτός (ο «εικονικός» μηχανικός υπηρεσιών) έχει πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο στον τεράστιο πλούτο πληροφοριών και τεχνογνωσίας που έχει ο ειδικός.
Χωρίς σήμα
Μέσω των SmartGlasses, το άτομο στο χώρο μπορεί να τραβήξει βίντεο και φωτογραφίες μιας κατάστασης και να τα αποθηκεύσει στην εσωτερική μνήμη των γυαλιών. Αυτά τα αρχεία μπορούν στη συνέχεια να αποσταλούν στο Expertise Centre της εταιρίας ή του κατασκευαστή π.χ. μέσω δορυφορικής σύνδεσης ή μέσω GSM/3G/4G/5G όταν υπάρχει ξανά σήμα.